Кога поръчаните артикули ще пристигнат при мен?

  • Поръчки направени от Понеделник до Петък до 17:00 h, се изпращат на същия ден и пристигат на следващия.

Това условие е валидно за доставки до всички населени места, в които има офис на куриерска фирма Еконт Експрес.

  • Поръчки приети до 12:00h в Събота се изпращат в Събота и пристигат в Понеделник.

Това условие е валидно за доставки до всички населени места, в които има офис на куриерска фирма Еконт Експрес.

  • Поръчки направени Неделя се изпращат в Понеделник и пристигат във Вторник.

Това условие е валидно за доставки до всички населени места, в които има офис на куриерска фирма Еконт Експрес.

  • Поръчки за населени места, в които няма офис на куриерска фирма Еконт Експрес пристигат по график в определения ден, когато населеното място се обслужва. Можете да видите графика на обслужване тук. Наш сътрудник ще се свърже с Вас за да Ви уведоми, кога можете да очаквате доставка на поръчаните артикули.

Поръчки за определен част (приоритет)  могат да бъдат изпълнявани само в населени места, в които има офис на Еконт Експрес и се заплащат допълнително.


Мога ли да пробвам преди да платя?

Всички обувки и чанти се изпращат с опцията Тест и Преглед.

Това означава, че имате 15-минутен период, в който можете да пробвате, огледате и одобрите продукта преди да го заплатите.

Плащането става чрез наложен платеж.

Ако размера на обувките не е подходящ за Вас и се отказвате от поръчката си, трябва да заплатите  таксата за връщане и доставката на куриера.

Ако размера на обувките не е подходящ за Вас, но желаете да получите друг размер, трябва да заплатите таксата за връщане и доставката на куриера.


Колко струва доставката?

Доставката е БЕЗПЛАТНА, независимо дали е до офис на куриерската фирма или до адрес.

Изключение правят всички поръчки под 100 лв. Тогава стойността на доставката до офис на Еконт/Спиди спрямо техните тарифи които се изчисляват в реално време.


Каква гаранция имам за закупената стока?

Както и във физическите магазини, Вие ползвате гаранция от 30 дни след получаването на пратката.

Тук можете да се запознаете с гаранционните условия.

Ако артикула, прояви дефект не се колебайте да се свържете с наш представител на посочения телефон.


Мога ли да върна обувките след като съм ги заплатил/а вече?

Можете да върнете артикулите, които вече сте заплатили, ако те са в същия търговски вид, в които са Ви доставени и няма следи от захабяване и носене. 

Това трябва да стане в срок от 14 дни съгласно Българските закони.

За целта трябва да ни изпратите обувките. Ние трябва да ги получим и проверим, от съображения за сигурност, и след това да Ви възстановим парите по банков път.

Възстановяването на сумата става в срок от 10 дни след получаването на пратката от наша страна.

Банковата сметка можете да изпратите на посочения имейл sales@solo.bg или на хартиен носител в кутията с върнатия чифт.

Ако имате още въпроси не се колебайте да се свържете с наш сътрудник по удобен за Вас начин (имейл, телефон, онлайн-чат, viber, facebook).


Да очаквам ли потвърждение по телефона?

Когато сте нов клиент е възможно да Ви потърсим за потвърждение на поръчката.

Ако ни е необходима допълнителна информация за доставка, също ще Ви потърсим по телефона.


С коя куриерска фирма работите?

Ние работим с Еконт Експрес и Спиди.


Обувките проявиха дефект, как да процедирам?

Тук можете да се запознаете с условията на гаранция.

Ако обувките проявят дефект, не се колебайте да се свържете с наш сътрудник по удобен за Ваш начин (имейл, телефон, онлайн-чат, viber, facebook).


Имате ли налична таблица с размери?

Ние предлагаме широка гама от марки и видове обувки и следователно поддържането на актуална таблица с размери е невъзможно.

Ако се колебаете между два размера или искате да узнаете дължината на стелката на определен модел, можете да се свържете с нас по телефона, по имейл, през онлайн чата или тук.


Използвах "Купи с един клик", какво да очаквам?

„Купи с един клик” е съкратена версия за форма за поръчка, която елиминира нуждата от количка/кошница.

Препоръчваме да я ползвате за покупки на единични артикули.  

Когато ползвате модула "Купи с един клик", очаквайте обаждане от наш сътрудник за уточняване на адреса.


Как става възстановяването на сумата?

Всички суми се възстановяват по банков път. Моля не изпращайте поръчки с наложен платеж, защото те няма да бъдат приемани.


Как да се свържете с нас?

Можете да се свържете с нас тук на имейл, телефон, онлайн-чат, viber и facebook.


Получих грешен продукт?

Ако сте получили объркан продукт, моля свържете се с нас. 

Ние ще уредим ситуацията без да Ви ощетим.



Ако имате други въпроси можете да се свържете с нас на имейл, телефон, онлайн-чат, viber и facebook.

Ще се радваме, ако имате предложения, които да допълним в нашата страница с Често Задавани Въпроси.

 

Приятно онлайн пазаруване!