Кога поръчаните артикули ще пристигнат при мен?
- Поръчки направени от Понеделник до Петък до 17:00 h, се изпращат на същия ден и пристигат на следващия.
Това условие е валидно за доставки до всички населени места, в които има офис на куриерска фирма Еконт Експрес.
- Поръчки приети до 12:00h в Събота се изпращат в Събота и пристигат в Понеделник.
Това условие е валидно за доставки до всички населени места, в които има офис на куриерска фирма Еконт Експрес.
- Поръчки направени Неделя се изпращат в Понеделник и пристигат във Вторник.
Това условие е валидно за доставки до всички населени места, в които има офис на куриерска фирма Еконт Експрес.
- Поръчки за населени места, в които няма офис на куриерска фирма Еконт Експрес пристигат по график в определения ден, когато населеното място се обслужва. Можете да видите графика на обслужване тук. Наш сътрудник ще се свърже с Вас за да Ви уведоми, кога можете да очаквате доставка на поръчаните артикули.
Поръчки за определен част (приоритет) могат да бъдат изпълнявани само в населени места, в които има офис на Еконт Експрес и се заплащат допълнително.
Мога ли да пробвам преди да платя?
Всички обувки и чанти се изпращат с опцията Тест и Преглед.
Това означава, че имате 15-минутен период, в който можете да пробвате, огледате и одобрите продукта преди да го заплатите.
Плащането става чрез наложен платеж.
Ако размера на обувките не е подходящ за Вас и се отказвате от поръчката си, трябва да заплатите таксата за връщане и доставката на куриера.
Ако размера на обувките не е подходящ за Вас, но желаете да получите друг размер, трябва да заплатите таксата за връщане и доставката на куриера.
Колко струва доставката?
Доставката е БЕЗПЛАТНА, независимо дали е до офис на куриерската фирма или до адрес.
Изключение правят всички поръчки под 100 лв. Тогава стойността на доставката до офис на Еконт/Спиди спрямо техните тарифи които се изчисляват в реално време.
Каква гаранция имам за закупената стока?
Както и във физическите магазини, Вие ползвате гаранция от 30 дни след получаването на пратката.
Тук можете да се запознаете с гаранционните условия.
Ако артикула, прояви дефект не се колебайте да се свържете с наш представител на посочения телефон.
Мога ли да върна обувките след като съм ги заплатил/а вече?
Можете да върнете артикулите, които вече сте заплатили, ако те са в същия търговски вид, в които са Ви доставени и няма следи от захабяване и носене.
Това трябва да стане в срок от 14 дни съгласно Българските закони.
За целта трябва да ни изпратите обувките. Ние трябва да ги получим и проверим, от съображения за сигурност, и след това да Ви възстановим парите по банков път.
Възстановяването на сумата става в срок от 10 дни след получаването на пратката от наша страна.
Банковата сметка можете да изпратите на посочения имейл sales@solo.bg или на хартиен носител в кутията с върнатия чифт.
Ако имате още въпроси не се колебайте да се свържете с наш сътрудник по удобен за Вас начин (имейл, телефон, онлайн-чат, viber, facebook).
Да очаквам ли потвърждение по телефона?
Когато сте нов клиент е възможно да Ви потърсим за потвърждение на поръчката.
Ако ни е необходима допълнителна информация за доставка, също ще Ви потърсим по телефона.
С коя куриерска фирма работите?
Ние работим с Еконт Експрес и Спиди.
Обувките проявиха дефект, как да процедирам?
Тук можете да се запознаете с условията на гаранция.
Ако обувките проявят дефект, не се колебайте да се свържете с наш сътрудник по удобен за Ваш начин (имейл, телефон, онлайн-чат, viber, facebook).
Имате ли налична таблица с размери?
Ние предлагаме широка гама от марки и видове обувки и следователно поддържането на актуална таблица с размери е невъзможно.
Ако се колебаете между два размера или искате да узнаете дължината на стелката на определен модел, можете да се свържете с нас по телефона, по имейл, през онлайн чата или тук.
Използвах "Купи с един клик", какво да очаквам?
„Купи с един клик” е съкратена версия за форма за поръчка, която елиминира нуждата от количка/кошница.
Препоръчваме да я ползвате за покупки на единични артикули.
Когато ползвате модула "Купи с един клик", очаквайте обаждане от наш сътрудник за уточняване на адреса.
Как става възстановяването на сумата?
Всички суми се възстановяват по банков път. Моля не изпращайте поръчки с наложен платеж, защото те няма да бъдат приемани.
Как да се свържете с нас?
Можете да се свържете с нас тук на имейл, телефон, онлайн-чат, viber и facebook.
Получих грешен продукт?
Ако сте получили объркан продукт, моля свържете се с нас.
Ние ще уредим ситуацията без да Ви ощетим.
Ако имате други въпроси можете да се свържете с нас на имейл, телефон, онлайн-чат, viber и facebook.
Ще се радваме, ако имате предложения, които да допълним в нашата страница с Често Задавани Въпроси.
Приятно онлайн пазаруване!