Как да върнете продукти закупени от нашия онлайн магазин ?
Връщането на продукти при нас става лесно и бързо.
Методите на връщане зависят от вашето желание :
 
Връщане на продукти и възстановяване на сума (14 дневен срок)
Връщане на продукти и замяна с друг размер/модел
Връщане на продукти при рекламация/дефект
Ако размера на обувките не е подходящ за Вас и се отказвате от поръчката си, трябва да заплатите  таксата за връщане и доставката на куриера.
Ако размера на обувките не е подходящ за Вас, но желаете да получите друг размер, трябва да заплатите таксата за връщане и доставката на куриера.
 
Съгласно европейските закони, ако сте купили стока или услуга онлайн или извън магазин (по телефона, с поръчка по пощата, от амбулантен търговец), имате право да се откажете от покупката в рамките на 14 дни.
Същото правило важи и при нас в Solo.bg
*Моля имайте предвид, че тези условия важат само за покупки направени от разстояние от нашия онлайн магазин.
*Възстановяването на сумите става единствено по банков път.
 
Връщане на продукти и възстановяване на сума (14 дневен срок)
 
ВАЖНО : Ако желаете да се откажете от покупката си (след като вече сте заплатили наложения платеж или сте платили с карта) в 14-дневен срок трябва да знаете, че стоките, които подлежат на връщане трябва да бъдат в същия търговски вид, като при получаване. Не трябва да имат следи от употреба и износване. Запазили сме правото да отказваме възстановяване на суми на употребявани чифтове/чанти.
Изготвили сме няколко варианта за да изберете най-удобния за вас начин.
Вариант 1 : Свържете се с нас на телефон +359886425542 от 09:00h до 18:00h Понеделник-Петък и ние ще ви обясним стъпка по стъпка най-лесния и бърз начин за вас.
Вариант 2 : В пакета, който сте получили от нас имате копие от поръчката и гаранционна карта. В гаранционната карта ще откриете формуляр за връщане, който трябва да попълните и да изпратите заедно с продукта тук :
гр. Бургас, ул. Транспортна 31, склад Стей-99 ЕООД / +359886425542
ВАЖНО : Пратки на продукти за връщане с добавен наложен платеж няма да се приемат от нас!
Връщане на продукти и замяна с друг размер/модел
Когато желаете да замените продукт с друг размер или модел опциите за замяна са две :
С двупосочна пратка. Тази опция спестява време и за да се възползвате от нея трябва да се свържете с нас на : +359886425542
*Можете да ползвате този вариант до 24h след получаването на пратката.
Пример : Размера, който сте поръчали първоначално е малък за Вас и желаете по-голям. Обаждате ни се на +359886425542 и заявявате по-големия размер. Ние ви изпращаме новия по-голям размер обувки и при получаване връщате ненужния на куриера или в куриерския офис.
Свързвате се с нас на +359886425542 или на sales@solo.bg и заявявате новия чифт, с който искате да замените първия. След това изпращате ненужния чифт тук :
гр. Бургас, ул. Транспортна 8, склад Стей-99 ЕООД / +359886425542
И щом го получим, ние ще Ви изпратим новия заявен чифт.
Връщане на продукти при дефект/рекламация
Ако поръчания продукт прояви дефект по смисъл на гаранционните условия е необходимо да се свържете с нас на тел. +359886425542 или по имейл на sales@solo.bg
След това трябва да ни го изпратите тук :
гр. Бургас, ул. Транспортна 8, склад Стей-99 ЕООД / +359886425542
Щом получим продукта, той ще мине през отдел „рекламации“ и ще получите становище във възможно най-кратък срок.
 
Настоящата търговска гаранция потвърждава правата на клиентите в съответствие с чл. 112, чл. 111, чл. 114 и чл. 115 от Закона за защита на потребителите /обновен ДВ бр. 99/09.12.2005, изм. ДВ бр. 61 от 2014 година/. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажби съгласно този закон. Съгласно чл. 117 и чл. 119 от същия и задълженията поети от производителите и вносители на обувни изделия към потребителите. Гаранционния срок на стоката е 30 дни. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация/чл. 112 от ЗЗП/ и да поиска от продавача да я преведе в съответствие с договора за продажба/чл. 113 от ЗЗП/. Съгласно алинеите от чл. 113, ремонтът трябва да се извърши в срок от 1 месец. Отстраняването на дефекта е безплатно за потребителя включително и пощенските разходи, ако се налагат такива/чл. 113 ал.4/. В случаи на невъзможност за ремонт на стоката поради неотстраняемост на дефекта (спукване на ходилото, сцепване на лицевата кожа, сцепване на друг лицев материал и др.) клиентът има право да поиска замяна с нова стока или разваляне на договора и възстановяване на заплатената сума. Потребителят не може да претендира за намаляване на цената или възстановяване на заплатената сума, ако стоката е заменена с нова или дефектът е поправен в рамките на 1 месец/чл. 114 ал.2/. Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и възстановяване на заплатената сума на потребителя, когато е удовлетворил 3 рекламации, чрез извършване на ремонт в рамките на гаранционния срок и има наличие на следваща поява на същия дефект/чл. 114 ал.3/ДВ бр. 61/2014г. Потребителя не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначителна/чл. 114 ал.4/. Гаранционния срок спира да тече за времето необходимо за уреждане на рекламацията/чл. 115 ал.2/